Tuesday, May 24, 2011

Hello Bank

Bank Bumi - Pengguna





Bank Bumi selamat pagi boleh saya bantu


Encik blok kad bank saya encik, kenak telan ATM.


Boleh saya tahu nama puan


Jenab tuk ju kit encik.


Baik puan, kad Bank Bumi puan tertelan dalam ATM?


Bukan, kad saya Bank Mei.


Owh jadi kad puan tertelan d ATM Bank Bumi?


Bukan bukan rah ATM Bank Public tuk.


Ah?


********************


Bank Bumi selamat pagi boleh saya bantu.


Encik ju encik blok kad saya, kad saya ilang.


Baik puan, kad puan akan saya blok tapi sebelum tu.....


Okey bah makseh encik. tut tut tut tut...


Helo puan helo? helo? er


********************


Bank Bumi selamat pagi boleh saya bantu.


Ko ngah tido ka ya??


Minta maaf encik? ada yang boleh saya bantu?


Aku dah ngirim SMS nanyak baki akaun bank aku knk sik d jawab torang??


Mohon maaf boleh kami semak dalam sistem SMS yang encik hantar sebentar tadi?


Cek la ko sinun kenak nanyak aku.


Boleh saya tahu nombor akaun encik


1029384756


Mohon tunggu sebentar encik..


SMS pertama : 
Salam tolong torang cek baki akaun ku lok. tuk no pin 1029384756, ju kit ah.


SMS kedua :
Hoyyy ney ktk urang pa polah ngah tido ka!?? bekerak ku nunggu!

********************

Bank Bumi selamat pagi boleh saya bantu

Saya PEROMPAK!! Cepat hantar suma duit rah no akaun tuk!!! 10293847589. CEPAT!! kalo tidak saya tembak!!

????


3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...