Monday, November 08, 2010

Maaf

Hmm .. pa mok d loya oh...

Kalo ikut kan nafsu tuk.. byk jak bnda mok ku loya... Byk... Tapi ku asa x kempang ati mok luah semua yang tersirat d fikiran utk d terjemah kedalam blog. 

Sbb.. dalam kita bloya.. kita kenak jaga tutur kata.. supaya x mengecewakan atau x nyakit hati pembaca... btw, ada aku kesah? blog aku. skati aku lah.. (haha.. kidding..) hmmm.. Aku tauk.. and aku sedar.. dlm byk2 entry yang ku terbitkan.. ada beberapa point yg aku bahas membuat sesetengah pihak terasa or terhina..

Jadi.. sehubungan dengan ya.. aku mok mintak maaf k. kat sapa2 yang x berapa stuju dengan tulisan aku.. semua entry yang aku post, xda satu pun yang tersirat niat untuk memburukkan sesiapa, menghina sesiapa, atau menjatuhkan sesiapa.. kalo ada.. aku tundukkan kepala mintak maaf kat torang... and....

Buat sahabat ku *****.. aku mintak maaf kalo entry tentang cinta ku yang lepas buat ko terasa... sbb ko prnh cuba untuk membunuh diri.. and alhamdulillah niat kau kita sempat matikan. Kau frust tegal cinta. Seorang wanita yg x menghargai cinta kau. So aku mintak maaf kalo entry ya buat ko rasa aku menyindir kau. Asal ko tauk, aku x prnh berniat gya..

Sahabat ku *****.. apa yang ko padah tempoh hari mungkin ada benar nya.. lps ko baca entry ya, ko PM aku.. ko kata.. "orang bunuh dirik bukan kerna simpati atau menagih kasih, tapi terasa lebih bgs untuk kembali... semuanya akan jadi lebih bagus tanpa kewujudan kau.."

Tapi... mintak maaf skali lagik, kalo aku kurang berstuju. bukan sik stuju. tp kurang. sbb apa? sbb tuk blog aku.. skati lah mok x stuju. (hahaha... kidding). Sbb mun ta madah gya.. seolah2 berpendapat bahawa cinta d dunia tuk untuk dirik nya (orang ya).. Kita menyangka dengan yakin lalu2.. nya lah yang ta rasakan jodoh dr Allah. Padahal ta blum kawen pun dgn nya.. so how can you become so sure?

Aku tgk ko jnis yang setia. ko sgt menghargai seseorang. Jauh panggang dr api kalo d banding dgn org yg ko kejar2 ya.. U deserve better than her..

So.. putusnya hubungan ktk duak ya bukan bermaksud ko gagal dlm percintaan... kau belum gagal.. yg ada cuma pengalaman yg mematangkan kau dlm percintaan.. Aku sentiasa doakan yang tebaik utk ko suatu hari lak... ko akan dpt wanita yang boleh membahagiakan kau... Aku yakin benda ya... InsyaAllah.. Peace bro.. (^_^)V,,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...